Kapat
Kategoriler

Sıkça Sorulan Sorular

Satın Alınan Ürünlerin Teslimat Süreleri

Satın almış olduğunuz ürünler 7 iş günü içinde anlaşmalı olduğumuz MNG Kargo ile veya İnegöl üzerinden özel nakliye firmamız ile gönderilmektedir. 

Siteniz Üzerinde Nasıl Sipariş Verebilirim?

Beğendiğiniz ürünü, ürün detay sayfasına gittikten sonra "Sepete Ekle” butonuna tıklayarak ürünü sepetinize atabilirsiniz. Bu aşamadan sonra alışverişe devam edebilir ya da ödeme aşamasına geçerek siparişinizi tamamlayabilirsiniz. Ayrıca satış danışmanlarımız ile (0380) 790 0 111 'den (09:00-18:00) iletişime geçerek siparişlerinizi oluşturabilirsiniz. Yine WhatsApp üzerinden siparişinizi iletebilirsiniz. WhatsApp no: 0533 139 12 82

Özel Üretim yapıyor musunuz?

Kişiye özel üretim yapmamaktayız.

Ürünleri tek tek satın alabiliyor muyuz?

Dilediğiniz ürünü tek tek satın alabilirsiniz. Takım olarak alabileceğiniz gibi farklı modellerden ürünleri tek tek satın alarak kendi takımınızı oluşturabilirsiniz.

Aradığım Ürünü Sitede Nasıl Bulabilirim?

Ana sayfamızın üst kısmında bulunan ürün arama alanımızda aradığınız ürünün adı ya da ürün kodu bilgilerini girerek arama yapabilirsiniz.

Sipariş Verirken Sayfa Hata Veriyor, Ne Yapmalıyım?

Böyle bir durumda sayfa hatasının ne olduğunu öğrenebilmek adına, ekran görüntüsünü alıp info@modulya.com.tr’ye mail atmabilir, mail atma imkanınız yok ise WhatsApp üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz. 

WhatsApp no: 0533 139 12 82

Ödemeyi Yaptım Ancak Sipariş Sistemde Oluşmadı, Ne Yapmalıyım?

Eğer kredi kartınızdan ücret çekilip, siparişiniz oluşmadı ise, lütfen bu durumu hemen bizimle paylaşınız. Hesaplarımızı kontrol edip gerekli güncellemeler yapılacaktır ya da aksi bir durum varsa sizi bilgilendiriyor olacağız. (Ödemenizi yaptığınıza dair dekont, görüntü vs. gönderebilirseniz sorunun çözümünü hızlandıracaktır, gerekli dekont, görüntü detaylarını info@modulya.com.tr‘ye mail atabilirsiniz).

Siparişime Ürün Eklemek İstiyorum, Ne Yapmalıyım?

Yeni bir ödeme gerektirdiği için var olan siparişe ürün ekleme yapılamamaktadır, ancak yeniden sipariş oluşturabilirsiniz.

Yurt Dışına İhracatınız Var Mı?

Ürünlerimizi sadece Türkiye içine teslim ediyoruz. Yurt dışına gönderim yapamıyoruz.

Ürünün Teslimatı Sırasında Nelere Dikkat Etmeliyim?

Ürünleri teslim alırken paketleri kontrol ediniz. Hasarlı ve yırtık paketleri lütfen teslim almayınız. 
Teslim almadığınıza dair tutanak tutturunuz. Hasarlı paket teslim aldığınızda olabilecek sorunlardan 
firmamız sorumlu değildir. 

Ürün Gönderimi Ücretsiz mi?

Ürün gönderimleriniz ücretsizdir.

Kurulumu Yapıyor musunuz?

Tüm ürünlerimiz Demonte olarak kapınıza teslim edilmektedir. Ürünlerimizin tamamında kurulum kılavuzu ve montaj için gerekli aparatlar bulunmaktadır.

Yalnız İstanbul ve Düzce merkez sınırları içinde kalan bölgelere kurulum yapılmaktadır.

Kargo mu Şubeden Alabilir Miyim?

Kargonuzu belirttiğiniz en yakın şubeden teslim alabilirsiniz. Bunun için sipariş verirken adres kısmında kargo şubesinin adını yazabilirsiniz.

Ürünümün Kurulum Şeması Gelmedi, Ne Yapmalıyım?

Kurulum şeması çıkmayan ürününüz için hemen satış danışmanlarımızı (0380) 790 01 11 'i arayabilir (09:00 -18:00) ya da info@modulya.com.tr’den kurulum şemasını talep edebilirsiniz.

Satıştaki ürünlerin her yere teslimatı yapılıyor mu?

Tüm Türkiye'ye ücretsiz olarak teslimat yapıyoruz.

Oda Takımı Bölünebilir mi? Kişisel Oda Takımı Oluşturulabilir mi

Evet, incelediğiniz oda takımlarından istediğiniz ürünü takım dışarısına çıkartabilir dilediğiniz ürünü takıma dahil edebilirsiniz. Ayrıca ürünleri sepetinize ekleyerek size özgü oda takımları oluşturabilirsiniz.

 

Ödeme seçenekleri nelerdir?

Satın almış olduğunuz ürünlerin ödemesini, havale/EFT ve kredi kartı seçeneklerinden biri ile yapabilirsiniz.

KDV fiyatlara dahil midir?

Tüm ürünlerimize KDV dahildir.

Faturam koli içerisinden çıkmadı. Ne yapmalıyım?

Faturalarınız hazırlanarak,ürün gönderimi ile birlikte koli içerisine eklenmektedir. Koli içerisinde çıkmayan faturalarınız için info@modulya.com.tr adresine mail atabilirsiniz. Faturanız tarafınıza iletilecektir.

Ürünü hangi durumlarda ve ne kadar süre içerisinde iade edebilir

Siparişinizi, ambalajını açmadan, tahrip etmeden, bozmadan, ürünü kullanmadan, teslim tarihinden itibaren yedi (7) günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ile (faturası ve diğer aksesuarları) iade edebilirsiniz. Aldığınız ürünü iade etmeden önce tarafımıza iade edeceğiniz ürünle ilgili bilgi veriniz.

Ürünüm kargoya teslim edildiğinde nasıl takip edeceğim?

Ürününüz kargoya verildikten sonra WhatsApp numaramız üzerinden kargo takip numarsı talep edebilirsiniz. WhatsApp no: 0533 139 12 82

Kişisel bilgilerim ve kredi kartı bilgilerim, başkaları tarafınd

Kişisel bilgileriniz, modulya.com tarafından size daha iyi hizmet sunmak amacı ile veri tabanımızda gizlenmektedir.  Alışveriş işleminiz sırasında doldurduğunuz formlar ve ödemeyle ilgili ilettiğiniz detay bilgiler (kredi kartı vb.) SSL teknolojisi ile şifrelenip, modulya.com'un sahip olduğu hizmet altyapı sistemleri tarafından otomatik olarak anlaşmalı bankalara iletilir ve provizyon alınır. modulya.com yetkilileri dahil kredi kartı bilgilerinize sizden ve bankanızdan başka kimse erişemez. Kredi kartınızda yer alan kişisel bilgileriniz bilgisayarınızdan modulya.com sitesine gönderilirken SSL güvenlik sistemi yardımıyla %100 güvenlik altına alınır.

Destek

7x24 Müşteri Hizmetleri

İade Garantisi

14 Gün koşulsuz iade

Güvenli Alışveriş

256 BIT RapidSSL

Modulya - Modüler Mobilya - Genç Odaları ve Bebek Odaları © 2021 | Bu site RGS Yazılım® E-Ticaret Yazılımı ile hazırlanmıştır

Sosyal Medya
528991042